Pictures, pictures on the wall
Mitä on blogi ilman kuvia?
Aika yksitoikkoinen ja tylsä
Olen pohtinut paljon viimeaikoina, miten päästä yli
julkaisemisen kammosta. Jos haaveena on tehdä töitä jonain päivänä muodin ja
kirjoittamisen parissa olisi päästävä yli tuosta pelosta.
Olen sitä ikäluokkaa jota peloteltiin lapsena kuvien
julkaisemisesta nettiin. Peloteltiin vaikka millä ja miten kuvat ei lähde ikinä
pois internetin syövereistä. Minulle tämä jäi kaaliin.
Kun irc-galleriasta ja Habbohotellista päästiin yli, siirryttiin Facebookkiin ja Instagramiin, kaikki muuttui. Ainakin minun näkökannastani.
Kun irc-galleriasta ja Habbohotellista päästiin yli, siirryttiin Facebookkiin ja Instagramiin, kaikki muuttui. Ainakin minun näkökannastani.
Minulle haasteena koko blogin kirjoittamissa, tai oikeastaan
postauksien julkaisemisessa, on se, että minulla ei ole kuvia. Kirjoittaminen ei
ole minulle ongelma. Tekstiä tulee ovista ja ikkunoista jos vain pyydetään.
Olen vielä aivan liian
laiska kuvaamaan, vaikka kamerakin löytyy. Olen huomannut muiden blogeja tutkaillessani,
etten oikeastaan jaksa keskittyä koko hommaan jos kuvia ei ole, joten paineet oman blogin jatkamisessa on suuri. Miten olla se ihminen joka räpsii kuvia joka
tilanteessa, ruuista ja tapahtumista? Onko se ihan jees ottaa
selfieitä joka paikassa tai kävellä kadulla ja kuvata itseään? Tottakai se on,
mutta ajatus siitä riittäkö kuva on suuri. Ainakin minulle ja sehän on ihan
tyhmää. Oletan silti etten ole ainoa joka painii nykypäivän Instagram-paineiden
kanssa, ja sehän on ihan ok.
Silti olen päättänyt yrittää tämän päivän, ja päästä yli
julkaisemisen kammostani.
Voiko siis blogia kirjoittaa ilman kuvia? Minun kannaltani vastaus
on ei. Siihen minulla ei ole vastausta mistä löytää ihmisiä ottamaan kuvia tai
mistä löytää juuri se oma into ottamaan kuvia.
-A
-A
Kommentit
Lähetä kommentti