Basicit päälle ja sukkahousu ostoksille!

Ilman rutiineja on hankala nousta sängystä ylös. Sen me kaikki ilman päivätyötä ja opiskelua elävät tiedämme. 
Tänään minäkin meinasin jäädä sängyn pohjalle, vielä aamupuuron ja suihkun jälkeen painoin pääni takaisin tyynyyn. 
Tästä seurasi tietenkin se, että sellaisen huislaadun omaava kuin minä, kuontalo oli pystyssä kuin 60-luvun mehiläispesä. 
     Lopulta sain kuitenkin vedettyä niskaani Mangosta ostetun harmaan polo neuleen ja Zaran mustat suorat housut. Ei muuta kuin punat huuliin ja laukku kouraan!

Koska muutto Ranskaan pakotti jättämään suurimman osan vaatteistani Suomeen, vaatekaappini sisältö kärsi rajusti. Elvytyksen päätin aloittaa sukkahousuista. 
Ei ehkä ensimmäisenä tulisi mieleen. Luulenpa kuitenkin juuri sukkahousujen olevan tämän hetken it-asuste, jos yhtään olen tulkinnut muotilehtien sivuja oikein.

Seuraava prosessi olisikin löytää täydellinen musta minihame, joka olisi täydellinen
 mach uusien sukkahoujeni sekä uuden massiivisen yönsinisen villapaitani kanssa. Toivottakaa onnea etsinnässä, koska kuten kaikki tiedämme, täydellisiä yhtälöitä voi olla hyvin vaikea löytää.














Kommentit